Проблеми при регистрация на фирма

Най-често срещаните проблеми при регистриране на фирма

Да предприемеш регистрация на фирма не е особено сложна процедура, но за хората без опит не е точно така.

Ако сте от тези, които предпочитате сами да си вършите задачите, то по всяка вероятност сте се заели и с предстоящата регистрация на фирма. Предлагаме ви да помислите преди да започнете с тази процедура, защото е къде по-лесно и удобно да намерите специалист за целта. Той ще ви отмени във всички скучни, времеемки и бюрократични детайли, които се изискват по закон, за да се създаде една компания.

На практика откриването й въобще не е сложно и почти всеки би могъл да се ориентира, стига да се запознае с предварителната информация. Въпреки това съществуват някои проблеми, които е добре да бъдат назовани, за да ги имате предвид.

Правната форма при регистрация на фирма

Дали ще бъде ЕТ, ЕООД, ООД или АД зависи не само от желанието ви, но и от някои подробности, които не са за подценяване. Всяка една от тези корпоративни форми си има съответните предимства и недостатъци. След като се запознаете с тях, преценете коя е удачна за вас и партньорите ви (ако има такива). Не бива да се пропускат и обстоятелствата при един евентуален фалит. Какво би станало, ако се наложи да закривате дружеството – трябва да имате яснота далеч преди да се случи, дори и да не се случи никога.

Предметът на бизнеса

Тази стъпка вие отдавна сте я отметнали, щом вече сте на прага на своята регистрация на фирма. Проблеми биха възникнали, ако има недоразумения между потенциалните съдружници, ако задачите не са разпределени коректно, ако все още не се знае кой ще управлява предприятието. Но и предметът на бизнеса може да има своя специфика, което да се окаже ключов фактор за разрешаване, още преди да стартирате официалното „раждане“ на дружеството.

Допълнителна документация

Тя може да се наложи, ако дейността ви ще е свързана с определени лицензи и режими. Понякога те трябва да са изготвени, преди да се пристъпи към планираната регистрация на компания.

Ако сте ликвидирали всички възможни недоразумения в зародиш, остава само да съберете пакета с документи и да си приготвите необходимите суми за такси при вписването на фирмата в Търговския регистър.

Add a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *